41 éve egy magyar családé ez a gyönyörű Wartburg, ami most eladó
A több évtizedes kor nem igazán látszik meg ezen az NDK csodán, ami a szerény futásteljesítmény ismeretében már nem is olyan meglepő.
A több évtizedes kor nem igazán látszik meg ezen az NDK csodán, ami a szerény futásteljesítmény ismeretében már nem is olyan meglepő.
Ennek a szó szerint alig használt brit sportkocsinak alaposan megkérik az árát. Euróban 4 milliós kiadásra számíthat az új tulajdonos.
Ezzel a régi kereklámpás Zsigával már-már hihetetlenül kevés kilométert tettek meg az elmúlt évtizedekben. Alaposan meg is kérik az árát.
Az elmúlt évtizedekben szinte alig használták ezt a gyári fényezésű, patika állapotú Polski Fiatot, ami most új gazdájára vár.
Csaknem 600 ezer használt autót adtak-vettek idén szeptember végéig Magyarországon. Ez rekord.
A 80-as években keveseknek adatott meg, hogy beüljenek egy kupé Skodába, és mostanra tovább csökkent ennek esélye, hiszen mára alig maradt meg néhány jó állapotú példány. Mutatunk egyet.
Körbenéztünk egy picit a használt autók piacán, és ebben az árkategóriában egy német, francia és olasz kocsit választottunk.
Merkur rendszámtábla keret, Wunderbaum és kockás pokróc a csomagtartbóban, illetve szerény számok a kilométerszámlálóban. Szovjet időgép a javából.
Ez a négykerekű azt vázolja számunkra, hogy az 50-es években körülbelül milyennek képzelték el a jövő autóit.
Erről a visszafogott megjelenésű szedánról a piros lámpánál állva kevesen sejtik, hogy pontosan mire is képes.
Hat év után először zárt egy negyedévet negatív eredménnyel az ágazat.
Ez a lényegében vadonatúj állapotú régi Volkswagen több mint öt évtizeddel repít vissza bennünket az időben.
Az egyik egy vérbeli 21. századi high-tech kütyü, a másik pedig egy igazi időgép, mely egyenesen az NDK-ba repít vissza. De a kettő nagyon hasonló összegbe kerül.
Ennek a nyitható tetős kelet-német csodának alaposan megkérik az árát, de a típus elvakult rajongói számára vélhetően simán megér ennyit a hamisítatlan NDK feeling.
A hazánkban hivatalosan mától kapható legdrágább 2018-as új almás mobil árából akár már egy korrekt személyautó is kijön. Mutatjuk, hogy körülbelül milyenek.
A remek állapot és a több évtizedes életkor nagyon hasonló, de a technika talán nem is lehetne ennél eltérőbb.
Ha valaki egy Tesla Roadster és egy Lada Samara megvásárlása között gondolkodik, annak itt egy mankóként szogláló kiváló ábra.
Ez az autó közelít a hatodik X-hez, ennek ellenére patika állapotnak örvend, és emiatt alaposan meg is kérik az árát.
Ez a P1 több szempontból is érdekes, ezért nem csoda, hogy közel 600 millió forintot kérnek érte.
A világoszöld autónak még az eredeti Merkur számlája is meg van, ennek megfelelően alaposan meg is kérik az árát.